HTTP/:;Irinamateias.ro

18.09.2015

Încep ziua cu Tine

Încep ziua cu Tine
Cu Tine-o și sfârșesc
Să pot, mereu, obține
Un dar duhovnicesc.

În zorii dimineții
După un somn plăcut
Din straiul Frumuseții
Speranță mi-am țesut.

Odaia e pătrunsă
De raze și culori
Dar taina nu-i ascunsă
Deși vine din sori...

Pricep că Ție-Ți pasă
De-al meu etern destin
Când crucea mă apasă
Îmi faci cerul senin.

Privirea-mi se îndreaptă
Spre Răsărit, spre Rai
Iar voi urca o treaptă
Căci iar tărie-mi dai.

Mă bucur de lumina
Ce mă inundă lin
Și azi servi-voi cina
Cu Tine – Domn divin...

Și azi vei fi cu mine
Cum fost-ai în trecut
Iubirea-Ți mă susține,
Mi-ești pavăză și scut.

Înc-un cadou, Părinte
(Viață mi-ai mai dat)
Doresc să iau aminte:
Ce mult m-ai protejat!

Voi merge-n lumea rece
Să lupt şi să lucrez
Nu-i ceasul doisprezece
De-aceea priveghez.

Când ziua-i consumată,
Când soarele-i apus,
Ființa-mi, înc-odată,
Onoruri Ți-a adus.

Încep ziua cu Tine
C-așa m-ai învățat
Spre fericiri depline
Mereu m-ai luminat.

George Cornici/15 August, 2015

Sursa,http://www.resursecrestine.ro/poezii/139554/ziua-o-incep-cu-tine

Niciun comentariu: