HTTP/:;Irinamateias.ro

22.04.2015

Pe la noi, prin sat-Miercurea fără cuvinte

4 comentarii:

Vulpita Calatoare spunea...

Imi plac pomii cu sosetute albe, aliniati ca pentru parada!
Salutari si happy WW!

CARMEN spunea...

privind fotografia acesta mi-au venit in minte versurile lui Topârceanu:
Locuinta mea de vara
E la tara…
Acolo era sa mor
De urat si de-ntristare
Beat de soare
Si parlit ingrozitor!
Acolo, cand n-are treaba,
Orice baba
Este medic comunal.
Viata ce aci palpita
E lipsita
De confort occidental.
(...)
Lumea-njura
Pe agentul sanitar
Si-l intreaba fara noima:
Ce-ai cu noi, ma?
Pentru ce sa dam cu var?…

Frumoasa imagine de primavara! Happy WW!

disa spunea...

Carmen, ma bucur ca am posibilitatea sa fug la ţară, cât de des pot. Satul meu a fost hărăzit de Creator cu tot ceea ce-ţi poţi dori mai bun.

disa spunea...

Dragă Vulpiţă, această operaţiune de văruire a pomilor creează peisajului un farmec aparte. Mulţumesc pentru metafora găsită !