HTTP/:;Irinamateias.ro

28.10.2014

Gutui



 Sursa 
Te salut, la vremea gutuilor coapte,
La vreme de frunze ruginii îţi sărut
...obrazul şi vraja din buze şi şoapte,
Cu toamna la braţ, din nou, te salut!

Te salut din grădini şi ceruri pictate,
Din zborul de frunze şi cer peruzea,
Din vânt ce pe frunte şi braţe îmi bate,
Mă înclin, te sărut... cu inima mea!

Te salut, la ceasul iubirilor mele,
La vreme de struguri, sub zare de must,
Vremelnic te caut în clipele-mi grele,
Şi-ncerc să te aflu, ca vinul te gust!

Te salut că mi-e frig, te chem să m-acoperi,
Cu cerul de toamnă, cu soarele copt,
Te chem când mi-e dor, fiinţa să-mi depeni,
Ca-n veche poveste, când ceas bate opt!

Te salut…înca sunt vital şi-n fire,
Te salut şi nu-mi pasă de cer ruginit,
Ma înclin şi te-aştept, sublimă iubire,
Să-ţi pun o gutuie pe gând şi zenit!

Şi te-aştept...să îmi spui c-ai să vii, că se poate,
Eu te-aştept la minunea... gutuilor coapte!


2 comentarii:

Bianca spunea...

Ce versuri frumoase!Felicitari!!

disa spunea...

Da, felicitari cui le-a compus.