HTTP/:;Irinamateias.ro

08.08.2013

Top 10 lucruri interesante despre vise

 4. Visele nu sunt despre ceea ce par a fi
"Atunci cand visam despre un anumit subiect, este posibil ca visul sa nu se refere tocmai la acel lucru. Visele comunica intr-un limbaj simbolic si codat. Mintea, inconstienta, incearca sa compare visul cu altceva, similar. Asadar, orice simbol ar alege visul, este foarte putin probabil sa fie vorba despre un simbol explicit, al chiar lucrului visat."
In familia mea, a avut loc o mare tragedie: cumnatul sotului meu a suferit un teribil accident, acum o luna, in urma caruia a decedat. S-a prezentat si la stirile de la ora 17, la Protv.
Stiu ca unii din familia mea se intreaba despre cine e vorba. Despre sora cea mare a lui Dumi.

Iata visul.

Cu ceva zile inainte, am avut un vis cu doua persoane; cel in varsta dormea, dar avea in burta o rana mare, si eu ma dadeam de ceasul mortii, ca de ce nu merge la medic, fiindca orice intarziere putea fi fatala, dar el dormea impasibil-ca mortul din accident. A doua persoana avea o rana usoara, ca cel din masina cumnatului, care a supravietuit. 
Cum eu sunt o "visatoare", ma tot intrebam ce semnifica visul si-i intrebam si pe ai mei.
Cand am auzit de teribila intamplare, am stiut ca asta era semnificatia visului.

Poate ca ati mai citit despre "premonitiile" mele, pe acest blog.
Totul, aici: http://stireazilei.ro/top-zece-lucruri-interesante-despre-vise/
si de aici: https://www.facebook.com/CodulluiOreste

Niciun comentariu: