HTTP/:;Irinamateias.ro

07.12.2012

Bârfe - "Suleyman Magnificul"

Barfe


Hurrem din "Suleyman Magnificul": "Nu i-am spart casa colegului meu din film si nici nu sunt lesbiana" Au existat zvonuri potrivit carora Meryem Uzerli, in varsta de 29 de ani, ar fi fost amanta lui Halit Ergenc, cel care il joace pe sultanul Suleyman, iar cand a aflat sotia lui ar fi facut mare scandal chiar pe platouri. De asemenea, s-a mai scris despre ea ca ar avea alte orientari sexuale. "Hurrem" a dezmintit ce s-a spus despre ea si a anuntat ca in 2013 se marita. Ea se iubeste cu un om de afaceri si isi face planuri si sa ramana insarcinata in curand. "S-a spus despre mine că i-am spart casa colegului meu, Halit Ergenç (interpretul lui Suleyman Magnificul), că am avut o relaţie cu el. Sunt nişte minciuni. Oamenii confundă ce se întâmplă în film cu realitatea şi asta nu e bine. Pe urmă, s-a afirmat că sunt lesbiană sau că îmi caut iubit printre colegii actori. Niciunul dintre lucrurile acestea nu este adevărat", a declarat Meryem Uzerli, citata de protvmagazin.ro."

Niciun comentariu: