HTTP/:;Irinamateias.ro

09.10.2011

Pune-Ma ca o pecete-Fratii Sfara


Put Me as a seal on your heart,
Every thought and every whisper will not take you from Me.
I make a covenant with you to live forever.
For you I have a country as you don't imagine.

Make Me your treasure because you have price through it,
You're digging in me and you cannot leave.
Even you are lost in night I will find you,
And I'll receive you at my chest anything happens.

Put Me as a seal on your heart,
And My Word be your daily food.
Add to your hungry soul the advice that I give to you,
Put another stone on your altar.

Who could take you from My arm?
As we are together, no hand can reach you.
I have servants in heaven who guard you,
Don't be afraid of anything ,I will rescue you.

Trusting Me today and in my Word,
You will get up in glory through My grace.
Will be a celebration when you get in heaven
And you will shine with the saints for eternity.

Pune-mă ca o pecete pe inima ta
Orice gând şi orice şoaptă nu mi te-a lua
/: Fac cu tine legământ veşnic să trăieşti
Pentru tine am o ţară cum tu nu gândeşti :/

Fă din Mine a ta comoară, căci prin ea ai preţ
Tu în Mine eşti săpat şi nu poţi să pleci
/: Chiar de-ai rătăci prin noapte Eu te voi afla
Şi-am să te primesc la pieptu-mi orice s-ar întâmpla :/

Pune-mă ca o pecete pe inima ta
Şi cuvântul Meu să-ţi fie zilnic hrana ta
/: Strânge-n sufletu-ţi flămând sfatul ce ţi-l dau
Mai aşează încă o piatră pe al tău altar :/

Cine oare ar putea din braţu-mi să te smulgă
Când suntem alăturea nu-i mână să te-ajungă
/: Eu am slujitori în ceruri care te păzesc
Nu te teme de nimic, Eu te izbăvesc :/

Te încrede azi în Mine şi-n cuvântul Meu
Sus în slavă vei ajunge tot prin Harul Meu
/: Şi va fi o sărbătoare când în cer vei fi
Şi vei străluci cu sfinţii pentru veşnicii :/

Niciun comentariu: