HTTP/:;Irinamateias.ro

10.10.2011

Fraţii Sfara - Am zidit un altar



Am fost căzut fără speranţă de salvare
Afundat în marea groapă şi-n păcat
Am fost căzut şi-nconjurat de fărdelege
/:Dar Dumnezeu:/ El m-a salvat!

COR: Am zidit un altar în inima mea
Fiindcă Domnul mi-a dat mântuirea
Şi acestui altar i-am pus nume eu
/:Dumnezeu:/(x3) e steagul meu!

Am fost căzut fără speranţă de slavare
De-a mai putea fii ridicat şi mângăiat
Însă ISUS cu Mâna Lui biruitoare
/:M-a ridicat:/ şi m-a salvat!

Acum mă-ncred în Domnul ISUS totdeauna
Căci a murit pe cruce-n locul tuturor
Eu voi cânta şi voi striga de-acum într-una
/:Căci Dumnezeu:/ e steagul meu!

Încrede-te şi tu în Domnul ca şi mine
Nu sta pierdut şi părăsit pe calea rea
El te aşteaptă azi cu Braţele deschise
/:Să spui şi tu:/ că te-a salvat!

2 comentarii:

Daniel Iosif spunea...

Am lansat site-ul www.satanism.ro pentru a-i ajuta pe cei care vor sa renunte la ocultism. Va trimitem mai jos pagina de deschidere.

Suntem interesati de promovarea pe bloguri si site-uri crestine, pentru a informa crestinii cu privire la pericolele ocultismului si pentru a gasi parteneri.

Sunteti de acord sa facem schimb de linkuri? Daca da, va rugam sa ne anuntati.

Echipa Eliberare de sub puterea intunericului

www.satanism.ro

www.satanisti.ro

disa spunea...

De acord cu schimbul de link.