HTTP/:;Irinamateias.ro

22.05.2011

Legamant-Ovidiu Liteanu



De când cu Tine Doamne eu trăiesc,
În lume adevărul Tău vestesc
Cu Tine ei să-nchei-un legământ,
Cât mai trăiesc aici pe-acest pământ!

COR: /:Un legământ am încheiat
Şi cu Dumnezeu m-am împăcat
Sunt fericit şi cânt voios
Slavă Domnului ISUS Histos!:/

În Cartea Sfântă scrie desluşit,
Cine va crede-n Fiul Său iubit
Crezând se va căi la crucea Sa,
Şi-n apă omul vechi va scufunda

În urm-aproape două mii de ani,
Domnul ISUS la râul Iordan
În acel râu ISUS s-a botezat,
S-arate lumii, drumul Său curat!

Îţi mulţumesc ISUSE Domnul meu,
Eram pierdut, de azi eu sunt al Tău
În loc de chin şi plânset cu amar,
Primit-am pace sfântă şi mult har!

Zburaţi cântări, zburaţi în depărtări,
Să ştie lumea-n cele patru zări
Să ştie-n lume şi Satan cel rău,
L-am părăsit şi sunt cu Dumnezeu!

Niciun comentariu: