HTTP/:;Irinamateias.ro

20.02.2011

Dumnezeu e taria mea-Toflea

http://www.youtube.com/watch?v=q0igupsiAYA

COR: /:Dumnezeu e tăria mea
Adăpost pentru sufletul meu
Ajutor, când povara este grea
Dumnezeu e tăria mea!:/

Când în zare se iveşte, solul celui necurat
Dumnezeu e tăria mea!
Când armatele de duhuri, cerul au întunecat
Dumnezeu e tăria mea!
Când tot iadul stă-n picioare, pregătit pt război
Şi când sufletul se zbate prins în cursa grea
Mă aplec în rugăciune, şi-aştept ajutorul slavei
Dumnezeu e tăria mea!

Dumnezeu are putere ca în cer şi pe pământ
Dumnezeu e tăria mea!
Tot ce-n lume se întâmplă, este scris şi în Cuvânt
Dumnezeu e tăria mea!
Încercarea când e mare şi se pare că mă-ngroapă
Întunericul e gros şi nu mai pot vedea
Plec şi fruntea şi genunchii,dar înalţ spre ceruri duhul
Dumnezeu e tăria mea!

/:Există Dumnezeu cu-adevărat! EXISTĂ!
Există Dumnezeu cu-adevărat! EXISTĂ!
Există Dumnezeu cu-adevărat, cu adevărat!:/

/:Mare Dumnezeu avem! AVEM!
Mare Dumnezeu avem! AVEM!
Mare Dumnezeu avem! Dumnezeu Mare avem!:/

Da, da, da, da vine Domnul!
Da, da, da, da pe nori de slavă
Da, da, da, da, ca să-Şi răpească
Da, da, da, da mireasa dragă!

Nu, nu, nu, nu, El nu ia păcătoşii
Nu, nu, nu, nu, El nu ia mincinoşii
Nu, nu, nu, nu, El nu ia pe cei răi
Da, da, da, da, doar pe copiii Săi!

/:/:Glorie! Slavă! Mărire!:/ Aleluia!:/
Căci vine Domnul! - AMIN -

Niciun comentariu: