HTTP/:;Irinamateias.ro

02.02.2011

Dezvaluiri din Africa de Sud


Am publicat postarea despre vindecarile pastorului Chris, care a starnit ceva reactii pe acest blog.
Ca sa fiu corecta cu cititorii mei, postez si materialul cu dezvaluirile facute in legatura cu fenomenul vindecarilor.
Mentionez ca, deocamdata, imi pastrez dreptul de-a nu-mi dezvalui opinia, in legatura cu cele doua situatii. Mai "cercetez", cum zice Scriptura.
Celelalte:http://www.youtube.com/user/mirceaiutub#p/u/11/YFCn_cj0mWM

3 comentarii:

Sandra Veneziani spunea...

Olá, vim te visitar e te oferecer um selinho especial( ele está no lado esquerdo do Toque em selinhos pra você)
com meu carinho
san

disa spunea...

Multumesc!

silv3r spunea...

hey.. apreciez ca ai postat si aceasta parte a lui Chris..


Totusi..ce ti se pare Biblic ca face el? ;))