HTTP/:;Irinamateias.ro

30.01.2011

N-am sa te las-Harul-Speranta


O cîntare de îmbărbătare, când te afli în necaz, când eşti disperat, când nu mai întrezăreşti nici macar o ieşire.

Eu n-am să te las ca să pieri
Când treci prin necazul cel greu,
Atunci când Mă chemi în dureri,
"Eu vin", a promis Dumnezeu.

//:Cheamă-Mă-n ziua cea grea
Când nori de necaz vor veni,
Atunci, eu te voi ajuta,
Iar tu-n gând mă vei proslăvi.://

Când ziua s-a dus, e târziu
Şi singur în noapte rămâi,
În jurul tău, totu-i pustiu
Şi-o piatră de-ţi pui căpătâi.


//:Cheamă-Mă şi am să vin,
Şi-o scară la Cer voi 'nalta,
În noapte, sub cerul senin,
Cu tine de vorba voi stă.://

Te simţi de furtuni clătinat
Şi vălul te-mpinge spre stânci
În jur mai auzi disperat
Un vuiet de ape adânci.

//:Cheamă-Mă-n ziua cea grea,
Când valul loveşte cumplit,
Cu mine, pe stâncă vei stă,
Furtună privind liniştit://.

Eu sunt Cel ce sunt, Dumnezeu
Şi-aud când Mă strigi din necaz,
Căci Eu văd din Cer chinul tău
Şi lacrima pe-al tău obraz.

Crede şi nu te-ndoi,
Aşteaptă-n tăcere ajutor,
Căci Eu lângă tine voi fi,
Şi chinul va fi mai uşor.

//:Cheamă-Mă-n ziua cea grea,
Când nori de necaz vor veni,
Atunci, Eu te voi ajută,
Iar tu-n gând Mă vei proslăvi.://

Niciun comentariu: