HTTP/:;Irinamateias.ro

28.12.2010

Crinul din vale, muzica si versuri

De aici, site

In cartea de aducere aminte
Acolo ii si numele meu
Ca floarea de crin e credinta
Mireasma adusa din cer
Sperantele nu is risipite
In Tine ma incred Domnul meu
/:In Tine imi gasesc bucuria
Si pacea din sufletul meu:/x2

Refren:
Crinul din vale a inflorit
Sufletul mi-e fericit
/:Sperante in suflet mi-ai dat
Tu, Doamne esti minunat.:/x2

La crinul cel dai cu iubire
Mereu tot mereu am primit
Mireasma frumoasa si aleasa
Acest Crin e Domnul iubit
Sperantele nu is risipite
In Tine ma incred Domnul meu
/:In Tine imi gasesc bucuria
Si pacea din sufletul meu:/x2
 

2 comentarii:

Sandra Veneziani spunea...

Olá, vim agradecer sua visita e te oferecer o cartão de ano novo do toque
san

disa spunea...

gracias, amiga!