HTTP/:;Irinamateias.ro

02.11.2010

Secretul zilei de nastere

Material primit pe mail
Fiecare cifra are o semnificatie aparte si o vibratie proprie, care ne influenteaza in mod subtil personalitatea si viata.
Am inceput cu cifra 7, deoarece este data de nastere a mea si a fratelui meu.

7. Inteleptii
Personalitate: Capabili de o perceptie profunda si analitica, cei nascuti pe 7 sunt inclinati spre cultura, spiritualitate, filozofie, stiinta si tehnica. Ii atrag misterele, lucrurile oculte... Dispun de vaste facultati mentale, au spirit de observatie si o intuitie deosebit de dezvoltata.. Prefera sa lucreze singuri si duc la bun sfarsit ceea ce incep. Introvertiti, meditativi si uneori enigmatici, au totusi un caracter puternic si plin de curaj.

Defecte: Egocentrism, obstinatie, orgoliu si faptul ca-si exteriorizeaza greu sentimentele, ceea ce le poate aduce neajunsuri relationale.

Dragoste: Isi traiesc intens emotiile, dar nu le dau frau liber, si ii considera pe cei care o fac drept labili sau imaturi. Distanti, exigenti, critici si crispati, isi reduc singuri sansele de fericire afectiva.

Celelalte cifre, pe curand!

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Interesant mai ales ca este ziua de nastere a sotului meu.
Nu prea cred eu in asta...dar e interesant ca divertisment.
Te pup cu mare drag disa!

disa spunea...

Elena, unele lucruri se mai potrivesc...