HTTP/:;Irinamateias.ro

28.11.2010

Atentie la cum traim!

De la verisoara mea, Cornelia, pe mail.

Aceasta poezie deosebita sta scrisa la intrarea in biserica de la Sadinca, jud.Sibiu, loc unde  s-au pus bazele unei mici manastiri condusa de  parintele-calugar David
Atat de frumoasa pe cat de adevarata.
 
Un lung tren ne pare viata,
Ne trezim in el mergand,
Fara sa ne dam,noi, seama
Unde ne-am suit si cand.
 
Fericirile sunt halte
Unde stam cat un minut
Pana bine ne dam seama
Suna, pleaca, a trecut.
 
Iar durerile sunt statii
Lungi, de nu se mai sfarsesc
Si in ciuda noastra parca
Tot mai multe se ivesc;
 
Arzatori de nerabdare
Inainte tot privim,
Sa ajungem mai degraba
La vreo tinta ce-o dorim;
 
Ne trec zilele, trec anii,
Clipe scumpe si dureri,
Noi traim hraniti de visuri
Si-nsetati dupa placeri.
 
Multi copii voiosi se urca,
Cati in drum n-am intilnit;
Iar cate un batran coboara
Trist si frant sau istovit.
 
Vine-odata insa vremea
Sa ne coboram si noi
Ce n-am da atunci o clipa
Sa ne-ntoarcem inapoi?
 
Dar pe cand,privind in urma
Plangem timpul ce-a trecut,
Suna goarne VESNICIEI:
 < Am trait si n-am stiut >
 
 
  Atentie la cum traim  !

Niciun comentariu: