HTTP/:;Irinamateias.ro

01.08.2010

Caci Domnul poate-Cristian Vaduva


Ascultati aceasta minunata cantare despre puterea minunata a Domnului.

Poti sa plangi, tu, lume toata,
Caci de-aseara, Domnul mi-am schimbat.
Nu-i mai lumea, nu-i mai banul.
Este Isus, al Meu Imparat.


//:Caci Domnul poate, eu merg mai departe,
Spre tara unde lacrimi nu mai sunt.
De-or vrea dusmanii, pot sa-mi ia toti banii,
Caci mostenirea mea nu-i pe Pamant.://

Cine poate bucuria sa mi-o ia
Vreodat'din pieptul meu,
Cand El, Domnul, ma-nconjoara,
Fie slavit in veci numele Sau.

Bogatia cea mai mare
N-o gasesti in bani, nici in hartii,
Prieten drag, da-I inima
Si cu Isus, cel mai bogat vei fi.

Zi si noapte, vreau sa-Ti cant
De acuma pana'n veci de veci.,
Doar Tu-ai ramas cand mi-a fost greu.
Niciodata, n-as mai vrea sa pleci.

3 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

O cantam la biserica mereu...

disa spunea...

Imi place foarte mult!

Anonim spunea...

Domnul Isus sa va binecuvinteze!