HTTP/:;Irinamateias.ro

30.04.2010

Singur printre... "prieteni"

Aseara, la o anumita televiziune, se analiza de zor intamplarea amoroasa al carei erou e o cunoscuta vedeta de televiziune.
Am urmarit cu tristete atitudinea unor "prieteni" cand era vorba sa-l treaca prin ciur si prin darmon pe amicul lor.
Nu intamplator, se spune ca sa ne feresca Dumnezeu de prieteni, ca de dusmani ne ferim singuri.
Mie imi place foarte mult de prezentatorul acelei  emisiuni la care se facea referire, si regret sincer c-a cazut si el in plasa lui Cupidon, dac-o fi cazut, deoarece incriminarile pot fi si pe baza unor fapte imaginare sau exagerate.
Mama mea mereu imi atragea atentia, pe vremuri, sa nu am prea mare incredere in prietene, ca sa nu fiu deziluzionata mai tarziu. N-am ascultat-o si am suferit, nu o data.

4 comentarii:

Anonim spunea...

2cocalarii matolitii, m-ai bine lipsa..

Anonim spunea...

Despre ce prezentatorul este vorba?

si la ce emisiune?

kis spunea...

nu a fost prietenie ci doar amicitie e o diferenta;
mama ta are dreptate! deci pe viitor take care!

disa spunea...

@kis, nu intamplator se spune in Sfanta Scriptura ca blestemat sa fie cine se increde in om...