HTTP/:;Irinamateias.ro

01.05.2010

Fiindca atata m-ai iubit-Puiu Chibici


Da, atat de mult ne-a iubit,
incat s-a dat la moarte pentru pacatele noastre.
Cine ar mai fi capabil de un astfel de sacrificiu suprem?

Fiindca-atata m-ai iubit,
Pe Pamant, jos, ai venit,
/: Sa mori, Doamne, pentru mine,
Sa imi speli a mea rusine,
Sa ma-mbraci cu chipul Tau
Sa ma-ascunzi-n-a Tale rane,
Sa-mi scrii numele in palme
Sa ma-mpaci cu Dumnezeu :\

Fiindca-atata m-ai iubit,
Cerul sfant ai parasit,
/: Sa ma cauti printre ruine,
Sa ma duci spre zari senine,
Sa-mi areti dragostea Ta
Sa cobori Stea dintre stele,
Sa ma nasti in chinuri grele
Si sa mori la Golgota :\

O, ce mult Tu m-ai iubit
Doamne, ca m-ai mantuit
/: M-ai scapat de grea pierzare ,
Mi-ai dat har si indurare
Miel prea sfant, nevinovat!
Biruind moartea prin moarte,
M-ai facut cu Tine frate,
Sa fii binecuvantat :\

Fiindca-atata m-ai iubit,
Te-ai lasat chiar rastignit
/: Te-ai lasat strapuns de cuie,
Suportand batai si hule,
Isus, pentru vina mea,
Pe o cruce-ntre cei rai,
Fiindca-am pret in ochii Tai
Fii slavit, alleluia. :\

Niciun comentariu: