HTTP/:;Irinamateias.ro

25.04.2010

Cand aproape-am fost de mal-Fratii Groza


O minunată cântare, care va fi un balsam pentru toate sufletele deznădăjduite.
Ascultati-o si veţi simţi mângăiere!

Cand pe marea vieţii, eu trecut-am grele încercări,
Cand necazul s-a ivit, Domnul, El, m-a smerit mai mult.
In singuratatea grea, plângea inima mea, de dor
Dupa harul Domnului, sa-mi vină în ajutor.


Când în largul mării am fost, malul eu l-am dorit mereu,
Dar furtuna s-a ivit, Domnul, El, m-a smerit mai mult.
Când aproape-am fost de mal, a mai venit un val din larg
Ce m-a dus in depărtari prin alte încercări mai mari.


Dar, in tot necazul meu, Domnul m-a ocrotit mereu;
El m-a scos cu Mâna Sa din incercarea grea, chiar El!
Bratul Sau mântuitor m-a ridicat din valul greu,
Sufletul, El l-a salvat din marea de păcat.

Înspre Domnul am strigat, din val m-a ridicat, chiar El,
Valul mării furios, Domnul l-a liniştit pe loc ;
Câte zile voi avea in toate Îl voi lauda pe El ;
El m-a scos cu mâna Sa din incercarea grea.

Bratul sau mântuitor m-a ridicat din valul greu
Sufletul, El l-a salvat din marea de păcat.

2 comentarii:

Anonim spunea...

d-zeu sa va binecuvinteze pe toti cei ce cintati si pe toti cei care ascultati aceste cintari spre slava lui d-zeu , ma culc si ma trezesc cu voi in gind ...cind o clipa cu el e o uimire ,ce va fi ,ce va fi in vecii....domnul cu voi.

disa spunea...

Merita Domnul toata cinstea cantaretilor.