HTTP/:;Irinamateias.ro

24.03.2010

Nu va jucati cu sanatatea...

Intamplarea nefericita, care a dus la decesul renumitului reporter Mile Carpenisan, m-a facut sa ma gandesc la faptul ca nu trebuie sa ne jucam cu sanatatea.
Din pacate, tinerii robusti, cum a fost si Mile, nu prea-si vad de sanatate.
Mi-amintesc ca, prin anii '90, am avut si eu furuncule, ca urmare a unei anemii grave.
Noroc c-am mers la o doctorita inimoasa, care m-a internat de urgenta. Nici nu m-a mai lasat sa vin acasa,  ci, in seara respectiva, mi-a facut internarea, mi-a incizat furunculul, apoi, s-a zbatut ca cei de la conducerea spitalului sa-mi aprobe niste injectii foarte scumpe, administrate intravenos, pentru cresterea imunitatii. Am facut si vaccin contra stafilococului.
Acum cateva luni, fiul unei prietene, care are vreo 30 de ani, a fost transportat de urgenta la un spital din Timisoara. Un virus îi atacase sistemul imunitar, si, de putin, n-a murit.
Asa ca, dragii mei, e foarte important sa nu neglijam sanatatea, la orice varsta.

Niciun comentariu: