HTTP/:;Irinamateias.ro

18.02.2010

Ne-am cam obisnuit...

Ne-am cam obisnuit sa vedem cum elevii agreseaza pe profesori, raufacatorii pe oamenii legii, si, intr-un final, vinovati sunt profesorii c-au fost batuti, politistii c-au ripostat...
Oare unde vom ajunge?
Am urmarit incidentul dintre profesoara si politist, care face deliciul canalelor de televiziune, si, desi ar fi trebuit sa tin partea profesoarei, din spirit de solidaritate cu femeia si cu cadrul didactic, nu pot s-o fac, deoarece n-a fost ceva corect.
Adica cum sa lovesti un barbat, in primul rand, si, apoi, un om al legii, care mai are si o arma asupra lui.
Multe femei ajung sa fie znopite in bataie cand isi lovesc barbatii.
Eu nu cred ca un barbat adevarat poate sa ramana impasibil la o palma data de-o femeie.
Impreuna cu fiii mei, ne amintim adesea, cu amuzament, de fiul meu cel mai mic, care i-a tras o palma tatalui meu. Tata a ripostat la fel, instinctual, si l-a plesnit pe "puisor".
Asa ca, sa fim mai atenti cum procedam, si sa nu ne bazam prea mult pe ideea ca, din principiu, nu trebuie sa bati o femeie sau un copil.

Niciun comentariu: