HTTP/:;Irinamateias.ro

01.11.2009

Minunate sunt cararile Domnului!

Doamne, minunate sunt caile Tale!
Ma tot minunez cat de ciudata este mintea omului!
De cateva zile, am adus-o pe mama mea la mine. Are momente cand ma intreaba ca eu cine sunt, si, totusi, cand e vorba de credinta, are o minte deosebit de ascutita, ca in tineretea ei.

In dimineata asta, mi-a spus sa-i citesc Psalmul 25. Nu am inceput eu bine sa intonez aceste versete minunate, ca ea mi-a luat-o inainte si mi l-a spus, dupa cum urmeaza mai jos, fara sa se poticneasca.
Nu este asta un dar de la Dumnezeu, sa stii pe de rost versuri de o asemenea lungime, la varsta de 88 de ani?

Psalmii 25:1 La Tine, Doamne, îmi înalţ sufletul.
Psalmii 25:2 În Tine, Dumnezeule, mă încred: să nu fiu dat de ruşine, ca să nu se bucure vrăjmaşii mei de mine!
Psalmii 25:3 Da, toţi cei ce nădăjduiesc în Tine nu vor fi daţi de ruşine: ci de ruşine vor fi daţi cei ce Te părăsesc fără temei.
Psalmii 25:4 Arată-mi, Doamne, căile Tale, şi învaţă-mă cărările Tale.
Psalmii 25:5 Povăţuieşte-mă în adevărul Tău, şi învaţă-mă; căci Tu eşti Dumnezeul mântuirii mele, Tu eşti totdeauna nădejdea mea!
Psalmii 25:6 Adu-Ţi aminte, Doamne, de îndurarea şi bunătatea Ta; căci sunt veşnice.
Psalmii 25:7 Nu-Ţi aduce aminte de greşelile din tinereţea mea, nici de fărădelegile mele; ci adu-Ţi aminte de mine, după îndurarea Ta, pentru bunătatea Ta, Doamne!
Psalmii 25:8 Domnul este bun şi drept: de aceea arată El păcătoşilor calea.
Psalmii 25:9 El face pe cei smeriţi să umble în tot ce este drept. El învaţă pe cei smeriţi calea Sa.
Psalmii 25:10 Toate cărările Domnului sunt îndurare şi credincioşie, pentru cei ce păzesc legământul şi poruncile Lui.
Psalmii 25:11 Pentru Numele Tău, Doamne, iartă-mi fărădelegea, căci mare este!
Psalmii 25:12 Cine este omul, care se teme de Domnul? Aceluia Domnul îi arată calea pe care trebuie s-o aleagă.
Psalmii 25:13 El va locui în fericire, şi sămânţa lui va stăpâni ţara.
Psalmii 25:14 Prietenia Domnului este pentru cei ce se tem de El, şi legământul făcut cu El le dă învăţătură.
Psalmii 25:15 Eu îmi întorc necurmat ochii spre Domnul, căci El îmi va scoate picioarele din laţ.
Psalmii 25:16 Priveşte-mă şi ai milă de mine, căci sunt părăsit şi nenorocit.
Psalmii 25:17 Neliniştea inimii mele creşte: scoate-mă din necazul meu!
Psalmii 25:18 Uită-Te la ticăloşia şi truda mea, şi iartă-mi toate păcatele mele.
Psalmii 25:19 Vezi cât de mulţi sunt vrăjmaşii mei, şi cu ce ură mare mă urmăresc.
Psalmii 25:20 Păzeşte-mi sufletul, şi scapă-mă! Nu mă lăsa să fiu dat de ruşine când mă încred în Tine!
Psalmii 25:21 Să mă ocrotească nevinovăţia şi neprihănirea, când îmi pun nădejdea în Tine!
Psalmii 25:22 Izbăveşte, Dumnezeule, pe Israel din toate necazurile lui.

6 comentarii:

IOANA BLAGA spunea...

Minunate sunt cararile Domnului...

Sandra Veneziani spunea...

olá...vim te oferecer 2 selos que estão na postagem de hoje.
deixo o meu carinho e um beijinho
san

Anonim spunea...

Domnul sa te binecuvinteze si pe tine si pe mamica ta...Ce bine ca i-au ramas in minte Cuvintele Domnului...ce binecuvintare. Isi pierde memoria scurta dar ce a pus in minte in tinerete...ramine. Poate de aia ne spune Biblia sa invatam pe copii cit sint tineri...si vor tine minte pina la batrinete...
RODICA BOTAN

disa spunea...

@Ioana, El merita toata cinstea noastra.

disa spunea...

@Rodica, multumesc lui Dumnezeu pentru toate, si ma bucur ca El ii tine companie.

Destine pierdute spunea...

Te-am nominalizat la "Blog of the Year 2012": http://destinepierdute.wordpress.com/2012/12/15/blog-of-the-year-2012-continuare/blog-of-the-year-award-2-star-jpeg/