HTTP/:;Irinamateias.ro

12.10.2009

Mi-ai dat totul

De la meditatii.

Doamne,
mi-ai dat putere sa-mi deschid ochii.
Ajuta-ma sa vad ce e frumos in viata mea,
dar nu ma lasa indiferenta fata de acei
ce de culori si lumina nu se pot bucura…
TU esti cu ei si le luminezi sufletul
Pentru ca noi sa apreciem ceea ce TU
Ne-ai oferit : LUMINA.

Doamne,
mi-ai intarit piciorul sa merg pe calea Ta.
Ajuta-ma s-ajung acolo unde plang
Cei ce nu pot pasi… si viata li se pare grea!
TU esti cu ei din zori pana-n amurg
Dar nu toti stiu...si lacrimile-si strang
De singuratate si dor de alergare
In timp ce-n mana Ta gasesc eliberare...

Doamne,
mi-ai dat iubirea Ta ca pe-o comoara sfanta,
diamante mii sapate-n inima ca-n stanca...
Ajuta-ma-n raze de lumina sa le prefac
Sa lumineze fete de copii ce plang si tac,
Sa infloreasca inimi ce plang abandonate,
S-aprinda credinta-n suflet celui ce-i pe moarte…

Doamne,
mi-ai dat totul si totusi vin si cer
caci fara Tine, Doamne, ma topesc si pier...
Nu vreau ca viata mea sa o traiesc in van
Caci TU mi-ai oferit-o cu drag si cu un plan...
Imi dai putere-atunci cand toti ma parasesc
Si ma ridici pe brate, o, Tata-al meu ceresc!
TU stii cu de-amanuntul ce-n inima-mi doresc:
Sa traiesc prin TINE , pe altii sa slujesc.
Cu inima-n iubire sa m-ating de pacatos,
sa-l ajut sa vada-n el tot ce i-ai dat frumos,
sa –l fac sa inteleaga ca nu e de folos
ca viata lui intreaga s-o irosesca-n van
facand in felul asta pe placul lui satan..



Doamne,
mi-ai dat putere sa-mi deschid ochii:
Cel ce priveste prin ei in fiecare clipa, TU sa fii...
Mi-ai intarit piciorul sa merg pe calea Ta:
Nu e usor, o, Doamne!Tu sa fii far prin lumea asta grea...
Mi-ai dat iubirea Ta si Te-ai jertfit pe cruce
Ca eu in inima s-o port si-n lume s-o pot duce.
Doamne,
mi-ai dat totul si totusi vin si cer
caci fara Tine, Doamne, ma topesc si pier...
Nu vreau ca viata mea sa o traiesc in van
Caci TU mi-ai oferit-o cu drag si cu un plan...
Dana Simionescu

Niciun comentariu: