HTTP/:;Irinamateias.ro

06.08.2009

Ce minunat-Ovidiu Liteanu



Frumoasă-i viaţa ce-o trăiesc cu Dumnezeu,
E minunat că L-am primit pe Fiul Său.
În noaptea neagră rătăceam şi voia Lui n-o cunoşteam,
Înspre osândă zi de zi eu alergam.
/:Dar Dumnezeu m-a căutat, la El pe nume m-a chemat
Eu L-am primit şi de păcate m-a iertat:/

Ce minunată-i viaţa mea cu Domnul Sfânt,
E-o bucurie zi de zi pe-acest pământ.
Chiar de n-am aur şi argint, îl am pe El şi-s fericit
A mea comoară este-n cer, sunt mântuit.
/:A fi bogat înseamn-a fi, un mântuit în veşnicii,
Acolo sus în ţara unde-s bucurii:/

Frumoasă-i viaţa ce-o trăiesc cu-al meu Hristos,
Sunt mântuit, de-aceea Ii cânt bucuros.
Chiar dacă-s multe încercări,sunt fericit chiar şi-n dureri,
Căci în curând, eu voi pleca spre-albastre zări.
/:Dar pân-atuncea voi cânta, prin Duhul Sfânt mă voi ruga,
Şi în credinţă, pe ISUS L-oi aştepta:/.

O, dac-ai şti ce-ndurător e Dumnezeu,
Că te aşteaptă zi de zi iubitul meu,
Ascultă-L şi nu amâna, acum ISUS te va ierta,
Cu mântuire, Domnul meu te va-mbrăca.
/:Cu-adevărat, El ne-a iubit, pe-o cruce Domnul S-a jertfit,
Crezănd în El, să fii, pe veci, un mântuit:./

6 comentarii:

Maria Gheorghe spunea...

Frate Ovidiu ai o voce minunata.Piesele d-voasctra ami mangaie inima si ma apropii tot mai mult de scumpul nostru D-zeu si Jsus Christos.Esti minunat D-zeu sa te binecuvinteze! Sora Mary .Detroit ,Mi .

disa spunea...

Intr-adevar, o voce minunta in slujba lucrarii de mantuire.

timofte566@aol.com spunea...

Frate Ovidiu,Dumnezeu sa-ti dea toate binecuvintarile,noi ne bucuram mult chiar si in babilonul in care traim'cind iti ascultam cintarile de lauda.Toate sint in Duhul Sfint,ca simtim cum si ingerii in ceruri se bucura'inca odata Domnul sa-ti rasplateasca cu viata vesnica.Teo&Elena NY

Anonim spunea...

Dumnezeu sa va binecuvinteze frate Ovidiu cu sanatate, dragoste, har si pace sal puteti lauda pe D-zeu, imi plac f mult cantarile d-voastra. Domnul Isus sa va intareasca!

Danielito Lari spunea...

Dumnezeu sa va binecuvinteze frate Ovidiu .. cu sanatate, dragoste, mult har si pace, imi plac f mult cantarile d-voastra. Dumnezeu sa va intareasca!

Anonim spunea...

Dumnezeu sa va binecuvinteze frate Ovidiu, cu sanatate, dragoste, mult har si pace, imi plac f mult cantarile d-voastra, Dumnezeu sa va intareasca!