HTTP/:;Irinamateias.ro

04.06.2009

Esec!

Vi s-a intamplat sa depuneti eforturi uriase, toata viata, ca sa aduceti pe cineva pe "calea cea buna"?
Cum ati reusit, ca eu, acusi, ma apropii de mormant si nu vad nicio izbavire in problema care ma framanta.
Simt un imens gol sufletesc, o stare de sufocare, o apasare in cosul pieptului, si crampe la stomac, fiindca, de ani de zile, "lupt" pe un anumit plan, si totul e zadarnic...
Noroc ca sunt o persoana puternica, si, de fiecare data, o iau de la capat, cu sperante, optimism, planuri de mai bine.
Asa sa fie oare? Exista izbavire?
Mai ca sunt sceptica...

8 comentarii:

Mihaela Petrescu spunea...

Sisif

Cristina spunea...

Nu stiu daca e datoria noastra sa aducem pe cineva pe "calea cea buna". Datoria nostra e sa spunem oamenilor despre "calea cea buna", doar Duhul Sfint convinge.

disa spunea...

@Mihaela, cate o data simt ca bolta pe umeri port...

disa spunea...

@Cristina, ai dreptate, dar, parca, ai vrea sa ti se raspunda mai repede la mijlociri.

elena marin-alexe spunea...

Am vreo 10 ani de cand cred cu tarie ca EL v-a face ceva pt. cineva drag mie.Nu pot sa disper, caci sigur intr-o zi voi avea bucuria sa-mi uit lacrimile....
Multa binecuvantare sa ai si bine ai venit pe hailaplimbare!

disa spunea...

@elena, asa sper si eu, in aceasta problema, de-o viata, pot spune.
Ma doare, ca e o persoana foarte scumpa mie, si-mi vine sa urlu ca tot astept ziua cea "mare", care nu mai vine.
Ma bucur de cunostinta!

Anonim spunea...

Noi avem mai multe indatoriri fata de oamenii nemantuiti , insa la urma urmei cred ca depinde de persoana respectiva daca vrea sa se pocaiasca . Un om nu se pocaieste pentru ca cineva s-a rugat mai mult pentru el si un altul care nu se pocaieste , nu ia aceasta decizie fiindca cineva s-a rugat mai putin pentru el . Mijlocirea inaintea lui Dumnezeu pentru aceasta problema este obligatorie , insa decizia de a se intoarce la Dumnezeu le apartine .

disa spunea...

@anonim, asa este, dar in cazul meu,persoana pe care doresc eu sa o aduc pe "calea buna" are cam varsta ta, si e certata cu o anumita conduita a societatii.