HTTP/:;Irinamateias.ro

17.04.2009

Maxime in legatura cu Crucea

In aceste zile premergatoare sarbatoririi Celui care a purtat pacatele noastre, si s-a sacrificat pe Lemnul Golgotei, merita sa meditam la semnificatia acestui obiect de tortura-crucea

"Există o singură artă creştină, care nu-i nici gotică, nici barocă, arta de a purta crucea."

"E o vorba crestineasca: Fiecare trebuie sa-si duca crucea.Dar de cele mai multe ori crucea este greutatea cea mare data spre purtat de catre confratii crestini".

"Incercarile prin care DUMNEZEU te trece sunt menite sa-ti largeasca inima ca sa te poata binecuvanta si mai mult."

Daca gasesti un drum fara obstacole, probabil ca drumul acela nu duce nicaieri.

Cand intelegi ca tot ce vine in viata ta e ingaduit de El cu un scop bine definit, poti chiar si cand e greu sa-i multumesti si sa astepti cu rabdare rezolvarea Lui.

Un om intelept nu va ingenunchea doar la iesle, ci si la cruce.

„N-aş fi crezut niciodată în Dumnezeu, dacă n-ar fi existat crucea... În lumea adevărată a durerii, cum ar putea cineva să se închine unui Dumnezeu care nu simte durerea?..."

"Nici Hristos fara cruce, nici cruce fara Hristos!"

Fiecare problema are in mainile ei un dar pentru tine.

"Cand Dumnezeu iti pune o greutate in brate , atunci cu siguranta mana Lui te sprijina!"

Crucea iti produce durere in viata asta, dar in vesnicie iti pune o minunata cununa pe cap.

Un antrenor bun nu chinuieste un om, ci formeaza un campion. La fel este si Dumnezeu pentru noi!

A-ti purta crucea in fiecare zi inseamna ca trebuie asa cum este sa ti-o porti in fiecare zi, sa nu tai din ea pentru a fi mai mica sau mai usoara".

Sursa:http://maxime.resursecrestine.ro/maxime_categorii.php

3 comentarii:

Mariana spunea...

Superbe citatele!!! Le vi adăuga la colecţia personală.

E Vinerea Mare şi vin cu câteva gânduri, poate mai poetice, dar sincere, că până la urmă, ce e poezia dacă nu sinceritatea inimii îmbrăcată în cuvinte...

,,Ecouri...în Vinerea Marii Iubiri...a Iubirii necondiţionate...

Astăzi, Iubirea are culoarea jertfirii...
Astăzi, Jertfa are culoarea iubirii...

Pe un loc înalt, cel mai înalt, Iubirea îşi desface braţele
pentru cea mai largă îmbrăţişare...
şi cea mai caldă...şi cea mai înlăcrimată!...
Îmbrăţişarea care schimbă vieţi...pe totdeauna...

Astăzi Cuvântul tace...doar câte o şoaptă de iubire se aude...,,Tată, iartă-i că nu ştiu ce fac!"...
Astăzi Cuvântul tace...dar STRIGĂ IUBIREA RĂSTIGNITĂ...
strigă atât de puternic încât ecoul acesta răsună repetat în inimile golite de ,,eu"...pentru o umplere cu Hristos...

Astăzi vreau să învăţ să tac, pentru că vreau, Doamne, să vorbeşti Tu...doar Tu...doar Tu să foloseşti inima mea şi gura mea din clipa în care le vei înnoi după chipul Iubirii Tale Sfinte... pe totdeauna...

Fără Tine, cuvintele mele sunt slabe...şi goale...şi triste...

Doar ecoul Cuvintelor Tale vor mai răzbate lin, ca o adiere divină...de la o inimă la alta...inimi însetate de Lumină, mergând prin ,,noapte", căutând Lumina...urcând Calvarul împreună...aşteptând INVIEREA...

...şi dacă azi ar trebui să spun ceva, aş vrea să spun:
,,Te iubesc , Doamne, şi îţi mulţumesc! Te iubesc, soţul meu, şi copilul meu!...Te iubesc fratele meu şi sora mea!...Vă iubesc, prieteni ai mei!...Vă iubesc, vrăjmaşi ai mei, cu iubirea Lui...a mea e prea slabă...Vino , Doamne, în inima mea cu iubirea Ta sfântă!!! "
Bucuria şi lumina Învierii să îţi umple sufletul de cânt!

disa spunea...

@Mariana, acest comentariu l-am postat ca un subiect de sine statator pe blog, intrucat e minunat tot ceea ce-ai scris.
"Astăzi, Iubirea are culoarea jertfirii...
Astăzi, Jertfa are culoarea iubirii..."
Oare cati mai cunosc aeasta semnificatie a "Jertfei"?

Mariana spunea...

Mulţumesc, Disa!

E minunat să ne întâlnim sub crucea jertfirii, sub crucea iubirii, sub crucea lui Hristos, Mântuitorul nostru!