HTTP/:;Irinamateias.ro

05.04.2009

Gandul noptii

O prietena draga, Dana, posteaza zilnic pe mess, gandul zilei-comori nespuse de intelepciune-, acum, gandul noptii, de aceeasi autoare:

"Gandul noptii:“La fel cum copiii isi aduc jucariile stricate la noi cu lacrimi in ochi ca sa le reparam,mi-am adus visele zdrobite la Dumnezeu, fiindca EL este prietenul meu.Dar apoi,in loc sa-L las sa lucreze singur in pace,am stat pe langa EL si am incercat sa-L ajut cu propriile-mi metode. In final, mi le-am luat inapoi si am strigat “Cum poti fi atat de incet?””Copilul meu”,mi-a spus EL,”ce puteam sa facEU…tu nu ai renuntat niciodata.”
Crezi ca problema ta este prea mare pentru EL sau ca nu se descurca fara ajutorul tau?
Incredinteaza-ti viata in mana Lui si priveste ce se intampla!Noapte buna !"

4 comentarii:

Rodica Botan spunea...

Dupas lectura asta, somnul trebuie sa fie dulce. Noapte buna ...

disa spunea...

o zi insorita si binecuvantata, Rodica!

loredana spunea...

frumos scris...

disa spunea...

Dana este f. priceputa in a scrie astfel de mesaje.