HTTP/:;Irinamateias.ro

23.03.2009

Sfaturi pentru sotii credincioase

"Trăim vremuri când curvia nu mai este numită curvie ci „concubinaj”, destrăbălarea nu mai este numită destrăbălare, ci „orientare sexuală”… Oare schimbarea numelor, schimbă esenţa lucrurilor? Oare, dacă numim curvia „concubinaj”, aceasta anulează gelozia, durerea şi dezamăgirea soţiei sau soţului înşelat? Nu, dar aceasta linişteşte conştiinţa celor ce trăiesc în imoralitate şi încurajează pe alţii s-o ia pe calea desfrâului sexual. Înţeleptul Solomon scrie la Proverbe 21:11 „Când este pedepsit batjocoritorul, prostul se face înţelept.” Ne mai mirăm acum că cei răi şi stricaţi se înmulţesc? "

Vezi tot articolul: familiamea.

9 comentarii:

Mariana spunea...

Draga Disa, te astept aici cu o mică surpriză:
http://de-vorba-cu-mine.blogspot.com/2009/03/hotarare-grea.html

Loredana spunea...

ai drepatate, traim vremuri destul de tulburi, si gasim pentru ce nu ne place numiri mai blande dar asta nu schimba esenta lucrurilor.

disa spunea...

@Loredana, tot ceea ce trebuie sa se intample si ce este pregatit pentru noi, se intampla, fie ca vrem, sau nu.
Am observat, de-a lungul anilor mei, care nu sunt putini, ca nimic nu e la voia intamplarii.

disa spunea...

@Mariana, sunt sigura ca te vei intoarce cat de repede printre noi, virtualii.

Anonim spunea...

Disa, cum reusesti sa pui youtube videos pe blog?? Poti sa-mi explici si mie ca nu reusesc?

Anonim spunea...

Mulţumesc, Disa!
Un dar muzical pentru tine! Sper să îţi placă! Pe cântăreţi îi cunos foarte bine :)
http://www.youtube.com/watch?v=jgblfzG9ZUo&feature=related

Anonim spunea...

Multumesc de raspuns. Cind paste/copy la editari HTML apare doar link-ul, nu arata "poza" de la youtube. La tine doar paste link-ul si apare poza?

disa spunea...

cristina, copiaza embed de la video, acolo e codul ce-l dai la paste pe blog, si selectia sa fie pe html.
Incearca ca vei reusi. Deci html sa-ti apara negru si scrieti cu albastru, in momentul cand dai paste. Cand se copiaza, pe blog trebuie sa apara un cod de mai multe randuri, apoi dai la publicati.

Anonim spunea...

Am copiat adresa URL si am "paste" in post. Daca copiez "embeded" imi apare un mesaj ca este eroare.

Nu vreau sa te deranjez mai mult, multumesc pentru informatii. Am sa mai incerc.