HTTP/:;Irinamateias.ro

08.03.2009

8 Martie




Mama
de Adriana Susan

Mamă, tu mi-ai dat viaţă,
Tot tu m-ai crescut,
Multe lucruri m-ai învăţat,
Calea Domnului, de urmat.

Câte nopţi şi câte zile,
Tu m-ai îngrijit frumos,
N-ai dormit ca să alini,
Pe copilaşii tăi, duios.

Mamă dragă, tu eşti fiinţa
Cea mai de preţ pe Pământ,
Mulţi copii, azi, nu te-ascultă,
Nu-mplinesc al tău cuvânt.

Eu te rog, iartă-mă, mamă,
Căci nici eu n-am ascultat,
Totdeauna şi întocmai,
Când îmi dădeai câte-un sfat.

Voi copii, de aveţi mame,
Ascultaţi-le mereu !
Căci o mamă este darul
Oferit de Dumnezeu.

Nu fugiţi de sfatul mamei,
Preţuiţi al ei cuvânt !
Căci răsplată de la Domnul,
Veţi avea în Cerul Sfânt.

Iar, dacă mămica ta
A plecat, te-a părăsit,
De sfatul ei nu uita:
Pocăieşte-te, îţi zic!

Dacă vrei s-ajungi la Tatăl,
Să vezi pe mămica ta,
Nu, câţiva ani, ci-o veşnicie,
În Ceruri, să fii cu ea.

4 comentarii:

Vilhelm man spunea...

LA MULTI ANI!
Iti doresc o primavara frumoasa!

disa spunea...

Multumesc, valy!
LA FEL, ITI DORESC SI EU CA PRIMAVARA SA RENASCA IN SUFLETUL TAU!

criss spunea...

LA MULTI ANI!
SA AI O PRIMAVARA SPECIALA.
PUPIK.

disa spunea...

@criss, multumesc!