HTTP/:;Irinamateias.ro

13.02.2009

Sfanta Bogatie-Ovidiu Liteanu



Nu te sprijini pe lucruri, care vor pieri,
Leagă-ţi inima de Domnul, şi bogat vei fi.
Ce săraci mai sunt bogaţii fără de ISUS
Că şi-au strâns averi deşarte, n-au nimica sus.

COR: Toate stele şi comorile,
Aur şi argint, tot ce-i pe pământ
Lumea toată-n dar, de mi-aţi oferi,
Numai pe ISUS, eu mi L-aş dori.

Nu am aur nici palate, dar sunt fericit,
Că-n ISUS eu am de toate, El m-a mântuit,
Bogăţia mea e cerul, e ISUS Hristos,
El mi-a dăruit iertarea, să-I cânt bucuros.

Bucuria mântuirii, iată ce am eu,
Numele mi-e scris în ceruri, sunt cu Dumnezeu,
Duhul Sfânt e-a mea comoară pe acest pământ,
El mă-nflăcărează-ntr-una, Domnului să-I cânt.

Dacă-L ai pe Domnul vieţii, pe ISUS Hristos,
Vei avea în suflet pace, vei fi bucuros,
Harul, pacea şi-ndurarea, te vor însoţi
Ah, ce sfântă bogăţie, viaţă-n veşnicii!

Niciun comentariu: