HTTP/:;Irinamateias.ro

08.01.2009

Mirosul fricii

Conform Sfintei Scripturi, frica este o latura negativa a omului. Trebuie sa ne temem doar de Dumnezeu. Si totusi, de-a lungul vietii mele, am experimentat acest sentiment-frica-care mi-a facut viata un calvar, de multe ori.
Admir pe acei oameni care nu se tem de nimeni si de nimic.



"Mirosul fricii există cu adevărat, spun oamenii de ştiinţă. Mai mult, sentimentul de teamă pe care îl are cineva se transmite foarte uşor la persoanele din jur.

Noua descoperire explică astfel de ce persoanele cu anumite fobii, precum cea de a călători cu avionul, pot ''infecta'' şi alte persoane, care în mod normal nu au astfel de sentimente.

Potrivit studiului realizat de Universitatea Stony Brook din New York, persoanele care se tem de ceva sau de cineva, elimină anumiţi feromoni, care acţionează asupra anumitor părţi din creier, asociate cu frica.
Oamenii de ştiinţă au concluzionat că frica este într-adevăr contagioasă, însă, spun ei, nu se poate spune dacă semnalele care ajung la creier se transformă într-o stare reală de frică.

''Poţi să generezi simptomele fizice ale fricii, dar oamenii nu se şi sperie în mod obligatoriu'', susţine Simon Wesseley, psihiatru la King's College din Londra.

Unii cercetători se tem ca rezultatele proiectului realizat de Universitatea din New York, cu finanţarea armatei americane, să nu fie utilizate pentru dezvoltarea în scop militar a ''feromonilor fricii''

Sursa:http://www.infocrestin.ro/mirosul-fricii-este-real.html

2 comentarii:

Sorin M. spunea...

Desi Sfanta Scriptura ne indeamna sa nu ne fie frica, cand trecem prin valea umbrei mortii, pentru ca El, Domnul, este cu noi, exista oare vreun om caruia sa nu-i fi fost frica?
Imi aduc aminte, buncicul ( nu e vorba de bunicul meu, ci de o alta persoana draga mie)imi povestea din vremea celui de al doilea razboi mondial. Era caporal si era poreclit "Leul", pentru ca spuneau soldati ca nu-i este frica de moarte.... Dupa ani si ani, acum 10 ani, inainte de a pleca la cele vesnice spunea: "Mi-a fost asa de frica, dar nu m-am aratat pentru a le da putere...astazi insa nu ma pot ascunde, mi-e frica de moarte..in razboi am ucis oameni...stiu sigur ca voi raspunde pentru ei"
Da, mirosul fricii este real o spun si eu, desi m-am increzut in Dumnezeu tot timpul, cand am avut probleme cu copilul meu, desi cei din casa ma judecau ca fiind o persoana rece, mi-a fost frica sa nu-l pierd dar, nu m-am aratat

disa spunea...

TOATA VIATA AM TRAIT SI TRAIESC INCA CU ACEST SENTIMENT