HTTP/:;Irinamateias.ro

10.12.2008

Ma bucur

Sunt nespus de fericita, ca-n ciuda tuturor neajunsurilor vietii cotidiene, oamenii destepti din tara asta isi dau mana ca sa ne conduca in pace si intelegere, sper, fara atmosfera incarcata si hartuieli zilnice in Mass-Media.
Din luarile de pozitie a celor care s-au perindat pe stica, mi-am dat seama ca oamenii din natia mea sunt inteligenti, culti, descurcareti.
Cand e nevoie si situatia o impune, stiu sa treaca peste adversitati, sa-si dea mana si sa conduca tara. Bravo lor!
Imi pare rau de unii politicieni ca vor sta in opozitie, deoarece au castigat mult capital in ochii mei, in ultimul timp, dar am inteles ca si opozitia are rolul ei, ca sa nu si-o ia in cap cei de la putere.
Fie in Opozitie, fie la Putere, sa le dea Dumnezeu intelepciunea necesara ca sa conduca destinele tarii, si noua, ca sa-i sustinem in rugaciunile noastre, sa-i criticam mai putin, si sa nu le punem bete in roate cu iesiri in strada, greve, si alte masuri la care avem dreptul, dar si datoria sa nu abuzam de ele.

Niciun comentariu: