HTTP/:;Irinamateias.ro

01.11.2008

Binecuvantarea nu va intarzia

Cand mi-am publicat modestele mele incercari in ale scrisului, nu aveam bani sa-mi satisfac acest moft. Inainte, am cautat să găsesc o sponsorizare pentru a le publica, dar au fost puţine speranţe.
Oamenii dau bani pentru sport, parade de modă, balul bobocilor, venirea regelui în zonă, campanii electorale. Nu îi interesează actul de cultură şi cu atât mai puţin poezia, şi, mai ales, cea religioasă.

Atunci, am amanat 2 luni plata cheltuielilor la bloc, si am reusit, cu ajutorul editurii "Calauza", si, mai ales, incurajata de fostul director al acestui atelier de carte, dl. Valeriu Bargau,care a trecut la cele vesnice, si a sotiei sale, d-na Mariana Pandaru, sa le public. Era vorba de un volum de versuri de factura religioasa "Intre Duh si fire".

Am scos 300 de exemplare si m-am ambitionat si le-am oferit gratuit cui se nimerea: colegilor, vecinilor si altor persoane intalnite.
Mama a fost fanul meu cel mai aprig si ma bucur ca i-am facut o placere nevinovata.
Dumnezeu mi-a intors acei bani insutit, pentru ca-am facut un gest spre onoarea si cinstea Sa.
Incercati, cand faceti ceva pentru Dumnezeu, s-o faceti pana la capat, dezinteresat, si nu va intarzia sa vina binecuvantarea Lui!

6 comentarii:

Rodica Botan spunea...

Un sfat cum nu se poate mai bun..."Tot ce incepe duce la bun sfirsit", nu? Asta-i menirea noastra...

...din nefericire trebuie sa ma uit in urma cite lucruri incepute si neterminate am ...

disa spunea...

pentru toate exista un timp, Rodica.
Mai bine mai tarziu, decat niciodata.

Anonim spunea...

uită-te te rog aici

http://www.youtube.com/watch?v=GPB7r0UpNIE&feature=related

şi ia pentru tine ceea ce scrie în biletul lui Eric Liddell - 1 Samuel 2:30

disa spunea...

multumesc anddij, pt. comentariu.
Te mai astept.

True story of the 1924 Olympics. Eric Liddell disqualified himself from the 100 meters because he wouldn't run on the sabbath. A teammate gave up his spot in the 400 meters so that he would have a chance at a medal on another day.

Anonim spunea...

o să mai trec pe aici... cît de des :)

binecuvîntarea nu va întîrzia să vină, dacă-L vei onora

eşti talentată, scrie pentru El, dar nu considera că El are nevoie de ceea ce scrii tu, ci ia-o ca pe cea mai mare onoare şi cinste din toată lumea, faptul că El a ales să faci asta pentru El

disa spunea...

eu sunt un graunte in Infinit, si Dumnezeu n-are nevoie de mine, de tine, de nimeni, dar pentru fiecare din noi are un plan.
Eu nu fac altceva decat sa-L laud, sa fac cunoscute, prin umila mea contributie, lucrarile Lui minunate in vietile noastre.
Scopul meu, prin tot ce postez, e acela de-a ne innobila sufleteste, intr-o Lume in care invectiva, violenta de limbaj sunt la loc de frunte.