HTTP/:;Irinamateias.ro

02.10.2008

Un raid mai putin obisnuit

Astazi am dat iama prin blogurile din Franta.
Mi-au placut! Oamenii se ocupa de lucruri serioase. Se filmeaza, se pozeaza cand executa diferite lucrari de briocalaj pentru amenajarea caselor.
Nimeni nu da bani "meseriasilor", asa cum obisnuiesc eu sa procedez.
Toti care se dau mari artizani invata meserie, facand primele incercari la apartamentul meu, de unde si lucrurile facute de mantuiala.
Intr-o zi, am spus: "stop"! si noi putem sa ne zugravim singuri camerele, sa facem diferite renovari, si, macar de nu-i super, nu mai dam atatia bani carpacilor.
Baiatul meu a inceput sa-si renoveze singur apartamentul, la insistentele mele, si totul a iesit f. bine.
Pentru tot este un inceput. Va rog sa experimentati acest lucru!

Niciun comentariu: