HTTP/:;Irinamateias.ro

21.08.2008

Nelu Gabor-Cararea mea

Adeseori cararea mea,
E-o cale de dureri
E-o cale de-ncercare grea
Dar am si mangaieri pe ea
Caci Domnul imi da putere.

Caci orisicat de trist as fi
Cand simt a Lui putere
Eu nu ma tem de niciun rau
Caci stiu caci Dumnezeul meu
Mi-alina a mea durere.

Cand ganduri negre ma rapun
Si nu simt mangaiere
Necazul oare cu-i sa-i spun
Caci nu gasesc pe nimeni bun
S-aline a mea durere.

Atuncea cand m-au parasit
Chiar prieteni pe cale
Eu m-am rugat lui Dumnezeu
Sa le-ajute tot mereu
Si sa le dea rabdare.

Sa pot sa iert si sa iubesc
Vrajmasi intotdeauna
Caci doar asa voi birui
Si pentru tot ce-oi suferi
Eu voi primi cununa.

Un singur prieten mi-a ramas
Iar la necazuri frate,
La El ma duc cu-amarul greu
Caci el e fiu de Dumnzeu,
El m-a salvat de moarte.

http://fr.youtube.com/watch?v=h5EkFp3_uew&feature=related

Niciun comentariu: