HTTP/:;Irinamateias.ro

03.04.2008

Trairi

Nu ştiu dacă voi avea puterea să descriu toate trăirile mele până la capăt.
Oricum, m-am cam săturat de telenovelele de pe postul Acasă, şi vreau să vă prezint propria mea telenovelă, considerând că, ceea ce am experimentat eu, depăşeşte cu mult ceea ce poate suporta o femeie obişnuită. De asemenea, doresc să fie o lecţie şi un model de izbândă şi pentru alte femei, care trec prin asemenea situaţii, şi, disperate, se cufundă în droguri, prostituţie, alcool sau chiar crimă.
Ce m-a ajutat să surmontez totul  Cred că, o încredere nestrămutată în Puterea Divină, în revelaţiile, care mi-au fost făcute în repetate rânduri despre izbăvirea mea.
Cuvintele sunt prea puţine, ca să pot să mulţumesc Tatălui Ceresc, pentru că m-a ajutat să înving toate barierele pe care Neprevăzutul mi le-a scos în cale.


Va urma

2 comentarii:

Anonim spunea...

Fiecare crede ca a sa cruce e mai grea...

disa spunea...

e adevarat!