HTTP/:;Irinamateias.ro

12.04.2008

Tatal meu-continuare

Tati a devenit cel mai înfocat apărător al adevărurilor sfinte şi împlinitor. Nu am mai văzut un creştin atât de aproape de modelul ideal, aşa cum era el ! Era un om răbdător, integru, dezinteresat de orice înavuţire, loial, bun, milos, credincios, până la idolatrie. Respecta, întru-totul, litera Evangheliei. Se scula noaptea din somn şi se ruga împreună cu mama mea, minute în şir.
Seara şi dimineaţa, răsunau în casa noastră cântece de laudă la adresa Creatorului Divin. Dacă, şi din punct de vedere material, am fi fost puţin mai fericiţi, ar fi fost raiul pe pământ în casa noastră.
Când eram noi, copiii, bolnavi, nu aveau nevoie de medic şi de medicamente. Se aşezau pe genunchi, se rugau cu credinţă nestrmutată, înflăcărată, şi boala dispărea ca prin farmec, iar copiii se făceau sănătoşi şi frumoşi.

Un comentariu:

Anonim spunea...

totusi un lucru nu mi-e clar?ai avut o familie si probabil o mai ai ;crestina si veritabila ! de ce amestec in blogul tau de idolatrie si crestinism ?ai o inima crestina?ai o nastere din DUH SFANT? daca da! atunci schimba titlul "Amestecate" si daruieste totul pentru Isus ! se merita-Maranata