HTTP/:;Irinamateias.ro

22.04.2008

Simina-Unde esti?

Când cei dragi m-au părăsit,
Ai fost cu mine, Isus Iubit!
Ştiu că, nici viaţă şi nici moarte,
De Tine nu mă mai desparte.
Uscatul in Mare, de s-ar prăvăli,
Eu tot pe Tine Te voi iubi.




Vezi mai multe video din Muzica
De ce stai mut cand Iti vorbesc
Si nu ma mustri cand gresesc,
De ce nici Cerul nepatruns,
De ce de mine Te-ai ascuns,
De ce nu-mi dai, Doamne, raspuns?

Refren: (de 2 ori )
O, unde esti, o, unde esti,
De ce nu poti sa ma privesti?
Stiu c-am gresit, imi pare rau,
Dar stiu ca-i mare harul Tu,
Dar stiu ca-i mare harul Tau! 

De-atata vreme-s in cuptor,
Ard si n-am niciun ajutor,
Vrei, oare, sa ma nimicesti
Sau  poate sa ma curatesti
Sau asa imi spui ca ma iubesti?

Iti multumesc de harul Tau,
Preasfant si Mare Dumnezeu,
Eu Te slavesc, ma inchin, Te inalt ,
Doar Tu esti Tatal meu!

Te rog frumos, Stapanul Meu,
Preasfant si Mare Dumnezeu,
Smerit, plecat, umil, supus,
Vin in numele lui Isus,
Fa ruga mea s-ajunga Sus!

Stiu c-am gresit si-mi pare rau,
Dar vin, Isus, la pieptul Tau
Sa-Ti multumesc de jertfa Ta,
Isuse, vin la Golgota!
Isuse, vin la Golgota!

Eu stiu ca-i mare harul Tu...
Da, stiu ca-i mare harul Tau...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Simina-o cantareata completa.

disa spunea...

da, cea mai buna-dupa parerea mea.